meatball@Penang dan berjalanraya

raya pertama jer en.suami bagi chance beraya dengan keluarga sebelah si isteri
sempatlah ke kubur arwah ayah dan tokwan2...sambil beraya rumah sedara yang dekat-dekat
raya kedua kami gerak untuk balik ke Shah Alam...
sambil-sambil singgah beraya rumah sedara-mara sebelah en.suami...sekitar Penang&Perak
malamnya kami tido Penang...
...kan cuti sekolah, kasi chance la tido hotel semalam dua 
nyempatkan juga beraya di IKEA malam tu...
nak merasa meatball depa😋 &lepas rindu kat kek badam sepotong dua
ramaiiii rupanya yang balik beraya singgah dinner kat sana...seronok pulak tengok banyak keluarga bersedondon berbaju raya kat IKEA malam tu.
Esoknya sambung perjalanan ke rumah tokPah en.suami kat Perak.
Atok shah alam pun dah ada kat sana...sebelah petang beraya rumah emakbapa sedara en.suami,
kiranya tahun ni en.suami dapat jumpa hampir semualah emak dan bapa sedara dia
kira ok la tu,kannnn...walaupun si isteri potong Q turn beraya tahun ni😉 
malamnya...macam ramai jer anak menantu dan cucu yang baru sampai dari KL nak tido kampung tokPah, ...kami dengan takde bekal kipas toto semua ni celah mana nak menyempit eh😅 
noted! untuk raya tahun2 depan...bawa bekal kipas, toto juga kelambu bila berjalanraya.
idaklah terkial-kial nak bagitau sedara nak beransur cari tempat tido kat luar🙊


Comments

  1. hahaha garu kepala jugak tu fikir mana nak tidur kalau ramai macam tu. Selamat Hari Raya sis!

    ReplyDelete
  2. Cari homestay la ek, hihi..nasib baik ada..cuti2 raya takut tuan homestay pun balik kampung juga🤭

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak kecik2 lagi ni...dapat bilik hotel murah2 pun dah syukur sangat :)

      Delete
  3. same lah....raya sehari je kt Perak..esok dah balik KL

    ReplyDelete

Post a Comment

sudi-sudikan... :)