beras terbaik di dunia

kasi chance la notaharianmama up tajuk poyo sesekali dua kali.....jangan menjadi-jadi sudahlah
nak mencari mojo je katanya😉
ahh!sudahhh, bila tajuk poyo ayat dokumentari ler yang keluarnya...taip delete taip delete
delete lagiiiiii....
tengok gambar dululah😅
ahaks!...beras siam lettewww
pernah dengar 'home mali rice' or 'Thai fragrant rice'...beras yang acapkali menang anugerah beras terbaik di dunia or kalau kat Malaysia ni beras jasmine la kan yang bila kita masak nasi wangi serumah bau nasinya tu.
tak hairanlah kenapa bila kita ke Thailand, beras wangi ni antara ole-ole yang wajib dibawa balik.
orang utara paling sukalah beras wangi siam ni 😎
tapi...AWAS! kalau dah mula suka makan beras terbaik dunia...sebab nanti bila pergi makan nasi kat kedai, alahaiii...sangat-sangat la terasa perbezaannya rasa nasi tu...dahhh asik nak ke restoran masakan Thailand jerrr lepas tu, untung-untung dia serve nasi beras wangi😅

home mali rice
lengkap dengan anugerah😎kemenangan gitu
nak cuba rasa?...boleh riki-riki di shoppee pun ada😋



Comments

Post a Comment

sudi-sudikan... :)