2hari terputus bekalan air...

...Asar petang tadi air dah sampai ke pili rumah,
ngam-ngam elok 2hari je la aku keputusan bekalan air pili...masih ada air simpanan yang berbaki
Alhamdulillah...dipermudahkanNYA.
adalah gi risik-risik dengan jmb katanya lori air ada singgah pukul 4.30pagi😅 tapi takde siapa yang datang ambik air...hiks, makna kata belum terdesak sangat lagi la tu masing-masing elok je tidur lena dari berjaga tunggu lori air...haha, tidur tetap tidur bangun pagi baru cari air💦
semalam Hari Wanita Sedunia....
tak sempat nak wish-wish entry...banyak kat luar dari kat rumah
air takde jadi alasan gantung peyukuali...lunch tapau special sket la hari Wanita katanya
balik rumah tetap berhidang tapi dengan tema "Plastik"
...sikit punya pemalas cuci pinggan bila air takde😇
berjangkit ke hari ni...taman sebelah elok je pulak ada airnya
ada chance warga surirumah berbondong-bondong mendobi di layan diri..haha, baik cepat
esok weekend giliran warga suribekerjaya pulak nak mencuci
siap cuci..dryer semua..alang-alang kannn, sebelah dobi ada restoran kesukaan...settle dah bab lunch
bertambah ringkas jadinya hidup surirumah bila air tak ada😉




Comments

  1. memang mencabar kalau tak ada air
    2 hari tak ada tak apa lagi
    kalau seminggu memang stress

    ReplyDelete

Post a Comment

sudi-sudikan... :)