situ sana sini Kuala Selangor

lagi lagi kuala Selangor..., bagai ombak dan pantai gitulah kami diperumpamakan..hiks
buat apa kat sana?
apalagi kalau bukan en.suami yang nak membeli hasil laut segar 'baru naik'2x bak kata si penjual
masuk kotak ais...settle tujuan utama,
ok...ayah bagi beberapa jam untuk situ sana sini sebelum ais dalam kotak ikan habis cair...

si mama nak cendol durian @Cendol Bakar Kuala Selangor
si ayah dah kena paw..penangin kecik pun jadi la dari takde
orait..semua teman ayah makan asam pedas ATOK @sg.Sembilang...untuk anak3 western food situ yummehh👌
sebelum balik...singgah tayang pantai dekat2 dengan asam pedas atok tadi tu...kejap la kononnya
mengeletis anak-anak main dengan ombak...pantai ni orang tak mandi la
selfie dengan si ayah yang stress anak dara dia takmo balik...stress ais ikan dia dah cair...hikhik
lepas si ayah cakap pantai ni dekat jer...lain petang boleh datang lagi...
yeay!anak3 balik dengan gembira...ayah sila pegang janji 👀
memasing dok menunggu hari tak sekolah untuk ke pantai...next kita masuk lorong untuk ke pantai sebelah2 tu pulak.

You Might Also Like

5 comments

  1. Cantik gak pantainya.
    Hihi..#ayahsilapegangjanji.

    ReplyDelete
  2. Ooo ade cendol bakar dkt sana? Belah mne eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ikut LATAR dari KL ke Kuala Selangor akan jumpa Cendol Bakar tu di sebelah kanan 1km sebelum sampai simpang ke Kuala Selangor.
      @ Lat 3.303399 Long 101.297133

      Delete
  3. Laki hakak tak pernah teringin nak cari ikan segar Sue....jadinya tak de chancelah nak ke sini. Tuju Tesco jerlah haha....
    Sedapnya cendol durian. Lama tak pekena tau. Nyampah!

    Cantik ah gambo bawah tu

    ReplyDelete
  4. tengok gambar tepi pantai je pun dah boleh rasa kedamaian angin tepi pantai. ewahhh

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook