aku&WW | pose petang Rabu

bila snap gambar pose di kolam mandi gini boleh pulak teringat ke artis zaman urtv ke mangga dedulu pulak haihhh 
nasib #kolammandikatrumah saja...kalau kat kolam renang ke dah ke tempias ke sukan Sea ke pulak cerita jadinya😅
apa2 je la...janji blog berupdate, gambar ''fresh" lagik😎


You Might Also Like

4 comments

  1. Seronok tu mandi kolam. Budak2 dh dpt main air takmo Naik dia kan.

    ReplyDelete
  2. Lamalah tak mandi kolam....tu maksudnya apa Sue? Maksudnya lama tak tido hotel hihi... Tido tu tido tp hotel bajet ....

    Yelah kan artis dulu dulu mesti pose kat kolam renang. Acah acah seksilah agaknya hihi...

    ReplyDelete
  3. Budak2 kalau dh jumpa pool dah cukup seronok dah diorg

    ReplyDelete
  4. anak-anak leen pun suka mandi pool, budak dan air tak dapat dipisahkan...kita mak bapak seronok tengok jer..mandi tak jugak..hehehe

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook