di hujung-hujung ramadhan.......

pagi semalam selesai selamat semua dah urusan pengkebumian arwah emak adik iparku si Siti,
in shaa Allah pagi ni arwah sepupuku 'bangChik' pula akan dikebumikan...
semoga semua dipermudahkanNya, ameennn.
al-Fatihah.

salam 27ramadhan,
eh,...ahad ni dah raya la ye?....3hari je lagi ramadhan yang tinggal untuk kita merebut keberkatannya,
ke dok asyik dengan biskut raya tak abih-abih lagi...hihi, 
almaklum biskut yang ada makin surut je nengoknye😅
dah hujung-hujung ni baru nak teringat terasa nak menjemur agar-agar kalerful...simpan angan-angan dulu la nampaknya dengan cuaca sejuk dingin di hujung-hujung ramadhan ni, ada la hikmahnya tu😌


kemas rumah maya jer mampu setakat ni, tukar kaler bagai ala maybank jadinya😆
...kenan kuning pulak dahhh, tapi tak berani nak buat tema baju raya...abih keruh muka sorang2 dek tempias kuning diraja tu kang...aku juga yang tak best, ada juga la beli t.shirt kuning untuk anak2 yang IN dengan kaler kuning...yang tak IN kita pakai kaler brick naaa..😍

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook