17 puasa ramadhan

gitu bunyi tajuk entry pertama di ramadhan kali ni...17 tu.. 2017 pun boleh
...boleh jadi juga cuma dapat 17 hari😊..off sat, lepas2 ni kita sambung bilang hari balik naa.
bila dah ada datang rasa nak jenguk-jenguk ni...jom la kita random serba sket.
serius...gambar tak berapa nak menjadi walau ke sana ke sini di 17hari tu
lagi-lagi gambar santapan,...lega dapat tepis godaan snap gambar hidangan dengan tenang hati😅
...bukan senang oii..lagi-lagi yang kita beria masak, aci la terlepas sekeping kat bawah nun👇

tema raya..katanya
alolololo...my sweet lavender
ngekor si ayah menghias taman astakonanya😉
bergambar dalam masjid😁
last but not least...baru sejenis kewujudan biskut raya aku dan...entah sempat raya entah tak famos amos ni😋

You Might Also Like

1 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook