air

nenas 916...md2???

tahun lepas lagi kot nenas ni muncul tapi baru la pada aku,..baru berezeki merasa
kalau sebelum ni aku tak berapa gemar memakan nenas...nanti lidah jadi tak best nak makan benda lain😂...tapi dah bertukar jadi suka lepas makan nenas 916 ni,
amboi nama...md2 tu apa pulak?
hmm...kalau dah buah ke tanaman ni memang ada saja kod2 nya tu, begitulah agaknya?

try sebijik yang rm10, tolong kupas siap potong...balik rumah asingkan semangkuk try test tabur asam garam👌
terkenal dengan jus nenas sebenarnya...syoknya sedut jus berserat nenas sedap ni.
apapun nenas ni memang menarik perhatian..lah, macam senang jer nak kupas..ada takde jer bulu hidungnya😀
gambar dari fb jus nenas916 by md2 ni ada jual buah nenas potong juga😋...jom check fb untuk ke lokasi gerai👍       

You Might Also Like

1 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook