March 31, 2017

babai...suku tahun pertama

ada cerita ada kisahnya ada indahnya,...nak sangat masukkan ke notaharianmama...
tak masuk2 lagi😉
cukup dulu dengan 5keping yang indah dek mata aku ni...
moga indah juga dek mata korang yang melihat...
moga yang indah2 yang manis2 juga menunggu kita di hari depan, ameennn.
salam Rejab...puasa jom😘

ada orang terkenang2 koleksi HK kat Mitsui sale taw,nasib ada mango ciskek jual dalam cup hk mic* as penawar hati
ayam masak merah in english apa mama?...😇mama bila abanglong tak boleh terima jawapan google bagi😏
rahsia mee goreng jadi sedap? ehem..harus ada campur bahan kuat perasa ie:chicken meatloaf digoreng garing...ala2 carbonara kat SR tu😘
yang namanya bawal...kari bawal, bawal goreng memang pencuri hatiku...tudung bawal dah tentu2 la kan😍
keria viral...mana boleh tak masuk notaharianmama, walaupon belinya kat gerai nasi lemak depan rumah jerrr😀

1 comment:

sudi-sudikan... :)