February 7, 2017

satu senja...di Putrajaya

Atas sebab yang tak dirancang, 
henpon kesayangan aku telah ke Putrajaya malam minggu bebaru ni. 
Tidaklah dapat aku bercerita panjang sebabnya yang ke Putrajaya tu henpon aku je, aku tak.. hiks.
Yang pasti henpon aku tu tidak pernah lupa untuk merakam kenangan walau ke mana saja perginya...... i like💖
Buat apa senja-senja kat Dataran Putra tu,
orang Putrajaya pun reti nak masuk rumah time senja gini kot 🌇

bertuahnya henfon dapat ke majlis ilmu...@masjid Putra, Putrajaya.

3 comments:

  1. Henpon je ke yg terlepas ke Putrajaya? Tuannya?
    Biasalah Sue....selalu mmg cenggitu, orang luar yg datang mmg tak mau melepaskan peluang merakam keindahan Puyrajaya...Orang situ dah biasa

    ReplyDelete
  2. wah bagusnya...guna telefon pintar untuk kegunaan yang baik

    ReplyDelete
  3. camne tu? hi hi hi...
    putrajaya ni indah.
    aida lom lg jelajah keseluruhan putrajaya ni... in shaa Allah one sweet day.

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)