January 13, 2017

'walimatulurus'

sepupu sulung ber 'walimatulurus'
Kakak sepupu paling sulung belah mak.. ada 2 anak dara cun, sorang dah kerja, sorang belajar lagi...
sah-sah la yang dikerja kawenkan yang dah bekerja, sapa suruh taknak belajar lagi, kan dah kena kawen :D
Eh, budak-budak sekarang memang suka nak kawen cepat-cepatkan..
Cepat bertemu jodohnya. Tak lama lagi bercucu lah aku.. Hihi.


aci dak gambar dua keping ni saja...
cukuplah kannn...memang ini ja yang nak di tengok sangat pun..pengantinnya, pelaminnya...
hantaran's seadanya...err..err, mamalong pengantin yang bakal menjadi neklong tak lama dah tu takmo tengok ke...gaya dah ada tu😘

No comments:

Post a Comment

sudi-sudikan... :)