jangan pernah jemu #kualaPerlis

satu tempat yang suami suka nak ajak pi setiap kali balik kampung,
"jangan pernah jemu tengok laut"🌊
Panjang sebenarnya pantai kualaPerlis ni, tak tersusur rasanya kalau berjalan kaki.
jalan berturap sepanjang-panjang kuala tu bertukar sesak di kala petang dengan yang berkereta bermotor, masing-masing nak menyusuri, memancing tak kurang yang makan angin di kuala Perlis.
Deretan gerai yang berjualan sepanjang-panjang jalan, gerai belacan sedap KualaPerlis pun kat situ, tapi suami macam biasalah memilih untuk parking kat medan ikan bakar area Putra Brasmana sana, sentiasa ada saja parking kosong untuk kami setiap kali kami ke situ.. mungkin lain masa boleh singgah ke gerai-gerai di jalanan pula untuk gambar dan pantai yang lebih santai😘

december 2016, kualaPerlis
bubbles & sunset
setiap kelompok ada besen buih sabunnya 😜..hmm, masjid dan medan ikan bakar tu dah ada ceritanya @notaharianmama
tujuan lepak situ...anak bujang nak main layang-layang😀, aqil dah dapat kawan😻
main layang-layang kat pantai kualaPerlis, sambil duduk pun layang-layang naik😁
dapat buih sabun...ayah sorang lah yang main layang-layang nampaknya.
sedikit kata-kata buat kenangan📹"an evening in kualaPerlis"

You Might Also Like

3 comments

  1. Aqil dapat kawan putih melepak dah tak kisahkan abang dan kakak main lelayang dan bubble lagi dah.
    Manja pulak dan tak lari:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kucing putih tu memang nak kawan dgn aqil tu kak zakie :)..ikut dari tmp makan lagi datang sama2 melepak situ pulak.

      Delete
  2. Awal bulan 2 ni hakak nak ke sini Sue dengan geng sekolah. Harapnya dapatlah menyusur Kuala Perlis ni nanti.
    Tak sabar rasanya....

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook