December 26, 2016

pit stop wajib sebaik tiba di Cameron Highlands

ini kalau naik ikut Tapah or Raub lah,
kena ja tempias bayu sejuk Cameron Highlands, masing-masing la nak cari toilet.. tak main dah toilet stesen minyak, nun nak toilet kat ladang teh nun.. hikhik.
Selesai hal toilet baru senang hati kot nak relaks santai makan scone ke minum teh tarik ke.. ke nak turun berlari anak, main tut cak celahan pokok teh ka.. hihi
kami tak turun pun.. macam panas ja pada pengamatan mata hati keibuan aku ni,
anak3 aku sensitif kadang.. tak boleh terkejut terkejut suhu 😨😰sat panas sat sejuk gitu kang mula la dedar selsema bagai.
Alhamdulillah, syukur takmo bersungut Cameron panas ke apa lah, nak pi time hujan sejuk ni lain pula ceritanya... seram eh, yang viral tu cecepat baca berita tanah runtuh kat Cameron semalam... boleh fobia naik Cameron mereka-mereka yang terlibat.. moga keadaan di sana kembali pulih sepenuhnya, ada rezeki kita naik Cameron lagi⛰

ulangtahun "bulan madu", bulan madu tu apa mama😁
lagi dan lagi sekali...membuang pandangan
si 'purple' yang menarik perhatian...i purple hari tu😎

1 comment:

sudi-sudikan... :)