terkontroversi tanpa niat

aku nak cerita apa sebenarnya hari ni??? tajuk tak hengat..rindu Pinterest KAH?
scroll gallery hp, kemain pulak aku snap gambar makanan, kalau semua nak masuk blog, mau jadi blog resepi ka apa ni😋😏😉...ecee..cee, nak try test emoji taknak ngaku..haha


entry ni aku dah post sebenarnya hari Selasa, setakat tajuk dan sebaris dua ayat kat atas tu beserta sekeping gambar, tu bukti ada 2kawan datang komen, tqsm 😍
Petang tadi baru teringat nak tengok blog, pastu aku revert to draft balik sementara nak pikir 'warning'  yang aku dapat sejak post entry tu. "cookies" mana satu lah yang dimaksudkan dek 'european union visitors' tu agaknya ye? cookies raya aku tau la 😂😂😂
okay la, aku tukar tajuk ala"quote" tu, kalau itu lah yang "obtain consent" nya..
ke 'words' kat t. shirt pink anak aku pegang tu yang dipertikaikan??? bila aku google maksudnya.. hamboiii sangat contoh yang keluar.. baik aku tukar gambar, aku assume tajuk tu dengan tulisan kat t.shirt pink tu yang bikin kontroversi, rasanya..lah, boleh tahan ramai orang depa masuk sini sejak aku post entry tu.
kot adalah  yang arif pasal 'cookies' yang dimaksudkan, mohon advice aku kat sini, tqsm.

You Might Also Like

3 comments

  1. where's the story?


    from:
    http://biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jadi blog resepi pun takpe sis.. janji ada cerita.. hehe...

    ReplyDelete
  3. Ada gak muncul kat blog hakak Sue..... entah apa cookies tah yg dia maksudkan, hakak pun tak faham hihi....
    Wuih... permainan punyalah banyak macam tu, budak budak mmg suka tu

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook