kudapan sesuai usia

walaupon ramai kata peria katak tu sedap di buat ulam tak pahit,
sayangnya lidah aku ni tetaplah dok hantar isyarat pahit pahit pahit...waima sepagian rendam air garam.
tapi..sebab nak juga-juga makan...rugi wooo dok buat ngengada takmo makan sayur tu sayur ni..tambah-tambah yang di beri nama peria ;)
suka goreng-goreng suka celup-celup tepung waima minyak nak guna untuk menggoreng tu katanya naik harga melambung-lambung...better lagi buat sendiri compare harga secekak peria celup tepung kat restoren mamak ;D


You Might Also Like

3 comments

  1. suka jugak makan peria ni.. org kata pahit pun sy telan gak..haha.. byk khasiat kan.. :)

    ReplyDelete
  2. Ohhh...kalau goreng dalam peria tu mmg tak yah buang yeh Aiza?...Lama betul tak makan peria celup tepung cenggitu.


    ReplyDelete
    Replies
    1. tiru kat kedai mamak tak buang yg dalam tu, buang biji dia je :)

      Delete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook