November 8, 2016

aura hari Anugerah Cemerlang

selepas 2minggu ber"cuti deepavali" semalam abanglong ke sekolah semula.
semalam hari untuk pulangkan buku teks juga.
btw...All the BEST! untuk semua anak2 dan parents SPM 2016 :)
---------------^_*
anak aku 2minggu sudah selesainya peperiksaan akhir tahun 2016
abis je exam tup tup dapat cuti 2minggu tanpa diduga...mana dia kaut virus "chicken pox" ntah ':)
tak dapat join "hari kanak-kanak" peringkat sekolah yang ditunggu-tunggu..melepas sekotak KFC..hiks
alhamdulillah..semalam pi sekolah terbayar balik kekecewaan tu
masa perhimpunan pagi...dapat naik pentas 2x terima hadiah menang competition.
lepas tu Guru besar umum juga tarikh untuk hari Anugerah Cemerlang 2016.
in shaa Allah moga ada rezeki kita ke hari Anugerah Cemerlang tahun ni.
tahun lepas takde rezeki, abanglong dengan demamnya, aku yang "misscarried"..si ayah "offshore"
tak adalah kenangan hujung tahun lepas di sekolah lama.

3 comments:

  1. Tahniah anak dapat naik pentas Aiza....insyaallah kalau ada rezeki, naiklah nama anak tu.
    Hakak jugak yg kempunan nak tengok anak naik nama huhu....

    ReplyDelete
  2. Tahniah dapat naik pentas.. alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. Tak naik pentas tapi cemerlang sudah cukup membuat kita puas Aiza
    Tapi dpt naik pentas yg lebih bahagia sudah tentu yg tuan punya badan
    Tahniah abglong!

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)