October 26, 2016

bila boleh berhenti beli 'choki-choki' ni?

lama sangat dah rasanya sesi memborong choki-choki tu?
sampai dok tak dok viral eskrem batang choki-choki bagai...kes terlebih stok choki-choki lettew...budak-budak bukan nak makan sangat cekelatnya, nak kad boboiboy tu yang lebihnya.
sama jugalah dengan anak-anak aku pon...dari kad empat segi sampai lah yang bersegi-segi pulak
sabar je la emak ni haa, bila anak-anak terjerit-jerit berebut hp, jangan sampai si emak pula yang terjerit-jerit tak dapat pegang hp sudahlah ':)
buat masa ni si ayah saja yang rajin melayan memborong choki-choki automatik hp si ayah la jadi mangsa...bab download apps semua tu apa nak dikata budak-budak sekarang, kan
hihi..bertabahlah si ayah bila apps kerja pon abih di delete dek cik anak dara anje2 ayah ';D


1 comment:

  1. Choki choki? Yang coklat cair dlm batang tu kan Sue. Dulu zaman anak sekolah agama selalu gak beli....kadang bersepah coki coki tah habis dimana mana....geram!

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)