jalan-jalan hari Merdeka

rindu blog aihhh...rindu nak tulis-tulis nak tepek-tepek gambo..rindu nak merayap pi skodeng blog orang...baca-baca gelak-gelak sengih sensorang pastu komen-komen, aihhh..rindu semua tu, mana semua-semua tu pegi haa..cepatla balik mood yang ituuu!
hmmm...
banyak gambo terperam nih...paling latest, gambar jenjalan cuti hari merdeka rabu semalam,
dua tiga hari sebelum tu si sulung adalah bertanya-tanya kalau-kalau ada rezeki dia nak bersesak-sesak ke dataran merdeka di hari 31ogos,... "in shaa Allah satu hari nanti kita pergi ye :)"
Alhamdulillah abanglong sangat memahami,kesian juga tapi tunggulah adik-adik besar sket je lagi kot ':D
Pagi-pagi 31ogos tu,selesai breakfast laju-laju bentang toto depan tv.. tapi macam tak ada perasaan pulak menengoknya lalu ku cuba lah riki2 sang suami yang sebok scroll menelaah berita..anak-anak diam jer masing-masing pasang telinga latteww, sekali si ayah bersuara "nak keluar, siaplah"..:D :D :D
keluar dengan hashtag #jalanjalan, mana tujuan tunggu dan lihat saja nanti!.. pasti sekali bukan shopping mall, kalau tak ke pantai pastinya ke tanah tinggi.. itulah suami ku:) ...aisyah komplen ayah bawa pi jalan "rumah hantu"..hihihi
 colmar tropicale, Bukit Tinggi, Bentong Pahang.

You Might Also Like

1 comments

  1. menarik jugak bukit tinggi ni skali skala walaupun tak banyak aktiviti sgt kan kat sini ?

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook