berlalunya Syawal

Lama rasanya tak menulis,
apa entah jadinya, entry Ramadhan wujud seketul entry Syawal pon ada seketul.. tak pernah-pernah lagi gini jadinya dalam sejarah "notaharianmama".
Alhamdulillah, terasa berharga nya entry ramadhan dan syawal yang ada serba seketul tu... terasa-rasa lagi lainnya perasaan di Ramadhan dan Syawal tahun ini. Apa pun #syukurselalu, jika kita rasa ujian kita tu dah cukup berat, ada lagi kawan kita yang berlagi-lagi berat ujiannya, dia relaks je masih tenang menulis, berkongsi rasa.. kamu sangat kuat kawan. 
Terima kasih beri tempias positif kamu itu buat datang balik rasa aku nak menulis.. tulis apa di rasa tu karut saja?.. COME ON lah :) 
i will stand up and stand up and stand up again!
cempedak itu.....
pisang kenangan
rendang babai....

You Might Also Like

3 comments

  1. lama kak ana tak singgah sini, kadang-kadang tu memang tak ada apa yang nak dikongsikan , namun nak ditinggalkan sepi pun sayang juga kan sue

    ReplyDelete
  2. selamat kembali menulis.! lama tak singgah sini ☺️

    ReplyDelete
  3. samala mcm idea nak menulis tu ttbe je hilang entah kemana.. selamat kembali menaip yer...

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook