makan angin

Salam Jumaat
Kita tutup entry minggu ni dengan cerita makan angin 1may tu hari.
cuti Hari Pekerja.. kita ngikut saja lah idea orang yang bercuti hari pekerja nak bawa anak bininya ke mana.
hmm... mana lagi kalau bukan ke tepi laut, suami ku dan laut berpisah tiada :)
Tanjung Harapan tu kira yang paling dekat lah nak pergi petang-petang jalan-jalan makan-makan seafood...tapi petang 1may tu kelam manusia kat "muara ikan bakar"
kita beransur makan di meja catuk bawah pokok rhu pun ok ape, masih tepi laut paling penting berpijak di tanah lebih confident dari bersesak atas pelantar lantai kayu kat "muara ikan bakar"... hihi, daya imaginasi aku memang macam-macam bila bersangkutan dengan air :D

**************************************************************************************************

You Might Also Like

1 comments

  1. Jarang sangatlah sampai ke Muara ni.... Muara mana ni? Klang ke? Hihi.....mak selalu layan Umbai jer. Itu pun sebab dah sehala balik kalau balik kg....

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook