tapau lauk


arini pagi-pagi dah merancang tengahari nak tapau lauk.. hikhik
takde la pagi sangat dalam kul 10 camtu sambil tengok "Biskut lemak"  ni
suasana di kampung, ada ayam kampung lembu itik kambing ramai-ramai cute pula melayan episod bedak sejuk vs pencuci muka pagi tadi.. hihi
terus terasa nak buat ulang tayang ke daging gulai kawah sedap @restoran ayam kampung  kat taman sebelah.
Suami melayan dan dan ku tapaukan si dia sesenduk sambal belacan berapi walhal dia dah belikan cili & limau kecik malam tadi.. arini konsep tapau ye banggg':)
eh, tak abih cerita lagi, sebenarnya aku lalok pedih-pedih mata sambil dok taip ni tapi ku gagahkan juga takmo la karang suami balik dari masjid tengok bini terbongkang tetengahari buta gara-gara tertapau sekali pulut kuning. ':)
sedap weyhh gu dengan gulai kawah.

You Might Also Like

3 comments

  1. hahha..saya pun alah ngan pulut kuning ..ahhaha misti manyau je mata ni ..

    ReplyDelete
  2. Hihi.....adakalanya mmg malas jugak nak masak. Fahamnyaaaa...

    Betul betul... mak aiiii relax nampak bini aku hihihi...sebelum dia kata gitu baik kita cover dulu kan Sue hihi

    ReplyDelete
  3. Sesekali ai pun keluar untuk tapau. Faham sgt yaa bila da jadik mak

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook