orang malaysia sambut apa hari ni?

1st april
zaman muda aku dulu, 1april ni hari mengena dikena terkena..kira memasing memang dup dap dup dap jer la sepanjang hari tu.. tak alert sket confirm terkena punya lah.. iskh.. iskhh
salute jugalah budak-budak hari ni, semakin bijak pandai kaji sana kaji sini wujud dalil itu dalil ini, pelan-pelan budaya 1april tu kian lenyap ilang dibawa arus zaman.. cewwahh ':) 
bagus la tu maksud aku...sebab aku kategori tak suka benda-benda gitu..opss! hehe, yup.. aku pernah jer join kenakan orang gak sebenarnya..hihi, ampunkan chek :D

Hari ni, 1april kat Malaysia rupanya ada sambutan baru..ada anniversary..untuk disambut, kecoh semua pakat wish sana sini.. haipp! wish biar ikhlas :D
Happy 1st anniversary GST'
setahun dah rupanya kita ber'GST'
elok lah dengar-dengar harga minyak naik hari ni, agak-agak akan terus naik dan naik ke lepas ni, hopefully, la kan, kalau turun balik..bilanya nak kukuh..kita? niatkan aje berkorban untuk negara ';)

You Might Also Like

1 comments

  1. Hihi....mmg pun zaman sekarang dah banyak perubahan, banyak pendedahan pasal Islam ni.

    Bercakap pasal GST ni mmg virallah kat WApp. Yg kelakar ada wish Selamat Ulang Tahun GST semoga pendik umur haha....

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook