menyusuri perparitan @petang kenangan

 

Menyusuri perparitan nun di belakang ceruk dapur rumah orang :d
kita tengok gambar la rini, wednesday kan ':)
saja pilih tempat ni sebagai kenangan bersama #pakcikbiru
first time lalu sini dengan #pakcikbiru lepas tu memang selalulah shortcut ikut sini dengan #pakcikbiru ....lepas-lepas ni bila lalu sini confirm ingat #pakcikbiru
 
.....petang Isnin cuti thaipusam tu hari, singgah lepak kat roundabout situ, snap sekeping dua pic dengan #pakcikbiru
hihi.. memang cam tu kot, bila dah nak berpisah baru nak bergambar, kenangan katanya 
aku sayang lebih ke #pakcikbiru ni sebab dia tak pernah buat hal sepanjang dengan aku, 
sabar jer dia tunggu en.suami balik baru dia buat hal meragam nak ajak ke workshop...hihi 
annyeong #pakcikbiru
eh! dah lama dah mari malaysia, takmo balik korea dah aihhh ;d

You Might Also Like

2 comments

  1. singgah sini pulak dan akak terus polow...tq dik sudi polow blog akak yg pilu2 tu...suka la si kecik2 dapat melawat tapak tempat pon nampak cantik dan bersih...salam ukhuwah dari akak :)

    ReplyDelete
  2. cantik tempat ni...siapa pula pakcik biru?

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook