February 3, 2016

menyusuri perparitan @petang kenangan

 

Menyusuri perparitan nun di belakang ceruk dapur rumah orang :d
kita tengok gambar la rini, wednesday kan ':)
saja pilih tempat ni sebagai kenangan bersama #pakcikbiru
first time lalu sini dengan #pakcikbiru lepas tu memang selalulah shortcut ikut sini dengan #pakcikbiru ....lepas-lepas ni bila lalu sini confirm ingat #pakcikbiru
 
.....petang Isnin cuti thaipusam tu hari, singgah lepak kat roundabout situ, snap sekeping dua pic dengan #pakcikbiru
hihi.. memang cam tu kot, bila dah nak berpisah baru nak bergambar, kenangan katanya 
aku sayang lebih ke #pakcikbiru ni sebab dia tak pernah buat hal sepanjang dengan aku, 
sabar jer dia tunggu en.suami balik baru dia buat hal meragam nak ajak ke workshop...hihi 
annyeong #pakcikbiru
eh! dah lama dah mari malaysia, takmo balik korea dah aihhh ;d

2 comments:

  1. singgah sini pulak dan akak terus polow...tq dik sudi polow blog akak yg pilu2 tu...suka la si kecik2 dapat melawat tapak tempat pon nampak cantik dan bersih...salam ukhuwah dari akak :)

    ReplyDelete
  2. cantik tempat ni...siapa pula pakcik biru?

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)