geng terung dan projek quPuteh


macam lama pulak tak jumpa nasi putih,
asik yang berperisa ajerr ni dah masak laukpauk gu nasi putih enterframe selalu :D
selera sendiri didahulukan, zoom sket sambal terung tabur bilis tu.. ada geng terung tak sini? kesukaan sangat ni..ada ni je pun dah cukup, tapi semalam ada beli belacan baru.. . gedik lah nak Kangkung belacan sepiring ':)
Buat anak-anak?.... ayam kicap paling mengena selera 3 orang tu.. kita baru tumis wangi bawang halia semua tu dah buat depa berderai ke dapur cakap nak makan nasi.. senang kerja maknya.


sayangnya wangi tumis bawang maknya kali ni kalah dengan wangi enchanter semerbak sebilik. maknya senyap kat dapur ini dua budak senyap kat bilik bikin projek qu Puteh... waaaaaaaa! siap hi 5!dengan dinding lagi tuuu..
nak marah ke nak bebel ke nak nangis... buat letih jer, lantak pi situ la,ada aku kesah.. kata budak berdua ni... arghhhhhhhhh! 

You Might Also Like

3 comments

  1. wuwuwu...kite senasib nampaknye dik T__T tapi kalau tengok tapak2 tangan kat dinding tu cam kreatif le pulak...memula akak ingat wall paper tau...nak2 si comel yg dah rupe cam kuih tepong gomak tu...hahaha...hi5 sikit sebab akak pon pengemar terung dan sewaktu dengan nye...hehehe

    ReplyDelete
  2. hadoiiii...habih la bedak...hahaha...SA suka gak terung goreng macam tu..sedap

    ReplyDelete
  3. hih ada projek Qu Puteh dalam bilik ye, comel sangat ,sedap nya sambal bilis tu:)

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook