October 7, 2015

cabaran instablog 7hari EFGKBBA | hari ketujuh

Hari demi hari..saya bersemangat menyahut cabaran
sehinggalah..tiba ke satu hari..di hujung-hujung cabaran..stuck tiba-tiba
saya tak mampu untuk menyahut cabaran itu..
saya tertanya-tanya, kenapa?
kenapa saya tidak seperti kamoo...punya gadget tercinta...gadget untuk dicintai..
sepetang memikir...saya tak mahu berhenti di tengah jalan..sementelah kini sudah di penghujung cabaran...walau agak kelakar pulak kejadiannya...di hujung-hujung cabaran kalini..
eh.okaylah tu..pakat-pakat buat kelakar..pakat-pakat gelak, yang penting semua HAPPY.

tapi..dah kenapa macam ada yang buat tak nampak sahaja?..eh!celah bedah mana pulak nampaknya pon..*haha!laju tiru ayat ye ;D.. kata takdok gadget..hadoiii,
ada gadget seketul dua ni pon lahhaii dan dan tu la nak hang pon..salahkan mukabuku?
sekongkol betol..hiks.

"politik di mana-mana..."

Haha..syok meraban boleh letak tepi sat "positif' tu,
apapon kita kasi note sketlah, baru.. "enjoy life as it is TODAY!"
opsss! babai 7oct.tutup buku!

alhamdulillah, semua sudah kembali ke pangkal jalan...harapnya.
yang takda gadjet pon dah ditunjukkan jalan..."everything happens for a reason"


3 comments:

  1. hehehhe...dulu2 kalau tgok kawan sebelah ada gadjet..terus rasa macam wow...bila la aku merasa kan....hehehe...skrg alhamdulillah dapat dah merasa....

    ReplyDelete
  2. dulu rela menabung tak makan tuk dpt gatged hahaha

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)