cabaran instablog 7hari EFGKBBA | hari kelima


Drama tv, movie feveret?
Haaaha...ini memang mencabar...sebab takdok satu pon dah drama tv yang menjadi feveret sekarang..guane nih?
bukan pe..kalau ye pon ada la tertengok dan menarik perhatian..bukannya nak tengok betul-betul pon, lagi-lagi yang bersiri-siri tu, tau-tau eh, dah masuk cerita lain dah pon

selagi anak-anak masih kecik-kecik ni...si omaknye pon nak tak nak kena jadi kanak-kanak rebina jugaklah..layan cartoon, animasi je laa..siang malam :D
Oklah..memandangkan sekarang aqil(paling kecik)....dah pandai menonton upin ipin,...tapi nak tonton tu sambil landing duduk kat riba si mamanya..automatik drama tv yang hari-hari mesti tonton dan menjadi feveret  aqil & si mama pon join tengok sekali is "upin ipin" :D :D :D

You Might Also Like

2 comments

  1. hehehehee.. bila mereka dan kuasai tv..
    mama terpaksa ikut menonton pilihan mereka ye... :)

    ReplyDelete
  2. SA pundah jarang dapat tgok tv..kalau dah askar2 kat rumah tu ada kuasa kan...

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook