October 4, 2015

cabaran instablog 7hari EFGKBBA | hari keempat


cabaran masuk hari keempat..."apa anda selalu cari dalam freezer?"
Firstly, haruslah tangkap gambar freezer tu haa..hehe
first time tangkap gambar barang-barang kat dalam freezer, terpaksalah guna flash..gelap bilik sejukbeku tu..hehe, kalau fridge..cun lah gambar kot sebab ada lampunya.
bolehlah, asalkan nampaklah juga apa benda yang ada dalam tu kan?...semestinya keperluan yang asal anak cakap lapar,..ok 5minit dah siap tersaji makanan atas meja..hihi..dan semestinya anak bersinar biji mata bila dihidangkan makanan frozen sebegini ;D..nugget, fries, sosej semua tuuu..huhu
kebiasaannya...
Barang basah untuk masak-masaklah macam ayam,ikan,sotong ke udang semua tulah yang selalu dicari kat dalam freezer kot..setiap hari ;)..lagi-lagi sejakmenjak jerebu ni malas sangat nak keluar tapau lauk apalagi bawa anak-anak makan kat luar...ada hikmahnya juga kan ;D

2 comments:

sudi-sudikan... :)