SEGMEN IRRAYYAN | HARI MALAYSIA 2015

http://www.irrayyan.com/2015/09/segmen-irrayyan-hari-malaysia-2015.html?m=1 

Syarat-syarat segmen mommy irrayyan bagi mudah jer. Kena ikut semua tau. 
1. Folow blog irrayyan.com . Yang dah follow, terima kasih.
2. Letakkan banner segmen irrayyan di atas pada permulaan entri.
3. Tajuk Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015 dan linkkan ke entri ini.
4. Letakkan satu gambar anda sempena Hari Malaysia. Gambar boleh secara selfie/wefie atau gambar biasa. 
5. Berikan caption ringkas berkaitan gambar tersebut. 
Tu jer. Mudah sangat kan. 
Tarikh tutup penyertaan adalah 16/9/2015 , jam 6 petang. Lebih dari jam 6, mommy dah tak kira.
OK, jom join :)

Selamat Hari malaysia
Selamat menyambut Hari Malaysia
nak letak gambar dengan anak perempuan jugak dia ye..hehe
bergambar di bawah salah satu mercu tanda kebanggaan negara kita...'Menara Kuala Lumpur' 
siapa belum naik lagi menara KL...jom pergi sekarang.
terutamanya kepada yang sukakan cabaran, jom rasai sendiri pengalaman "Dinner in the Sky Malaysia"...menjamu selera terawang-awangan di udara pada ketinggian 50meter...wahhhh!

Malaysia BOLEH!!!

...jom nyanyi lagu Kebangsaan Malaysia?

Negaraku
Tanah tumpahnya darahku,
Rakyat hidup bersatu dan maju,

Rahmat bahagia
Tuhan kurniakan,
Raja kita selamat bertakhta,

Rahmat bahagia
Tuhan kurniakan.
Raja kita selamat bertakhta

 


You Might Also Like

5 comments

  1. pcl memang teringin nak makan di angkasa terawangan... bila? tunggu kita buat gathering kat sana..all the best.. memamg supportive la korang ni.

    Selamat Hari Malaysia.

    ReplyDelete
  2. waaa.....nak jugak dinner di angkasa terawangannn...tq kak sue join segmen..mercu tanda kebanggaan negara kita...'Menara Kuala Lumpur'

    ReplyDelete
  3. Selamat hari Malaysia dan Selamat bercuti...
    Good Luck

    ReplyDelete
  4. all the best...selamat hari malaysia

    ReplyDelete
  5. Selamat hari MALAYSIA kak Sue.. cantik pemandangan belakang tu..

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook