September 6, 2015

nasi lemak 'singgitlimapulohsen'

seringgit lima puluh sen

Ahad seharian berkurung dalam rumah...
ulangkaji abanglong ada ujian minggu ni
serentak dengan UPSR ustaz KAFA buat ujian
...takpe mama suka jer bab-bab ulangkaji ni
boleh juga si mama recall balik..asas-asas agama macam sifat wajib bagi Allah, rukun iman rukun islam semua tu, istinjak, jenis-jenis air...haaa, boleh jadi bahan entry jugak tuuu :)

membawa ke petang..si kakngah dah tak tentu arah...sebelum satu rumah disepahnya
..moh ler kita keluar ambil angin.
abihlah plan nak berentry petangnya,...bawa anak keluar...jalan-jalan,
nak ke playground macam serik hari tu jumpa nyamuk ramai nau kaumnya.
Singgah stall burger...ramai student uitm, baru balik petang ni..esok mula semester baru.
sambil tunggu burger si mama layan lepas sebungkus ke sebungkus nasi lemak
singgitlimapuloh sen...hamboiii
Sedappp pulak burger kat stall abang depan uitm tu, esok-esok nak beli lagilah burger daging kurang pedas pulak kat abang burger tu, kata si abang long.
Rasa sket kakngah nye hotdog kurang pedas pon sedap...patut ramai Q panjang juga tadi...kebanyakkan order oblong..sedappp, kata diorang, kena cuba ni ;D

1 comment:

sudi-sudikan... :)