September 30, 2015

berjiwa "art" lah jugak

usah sesekali merasa diri sudah cukup baik kerana yang baik hanya DIA


tak mampu tipu diri...bangunan ke barang-barang lama buruk macam dinding berlumut ala-ala street art memang di hati ;)
sayang sket belum mampu nak buat wall art murals ala Ernest Zacharevic macam street art kat bandar Ipoh sana, mencuri perhatian, sangattt!
tak perlu bersesak nun di Penang, kat Ipoh pun dah ada kalau teringin nak bergambar di street art yang betul-betul  street art.
eh, street art tempat lain pon best jugak, ada seninya tersendiri..tak berlumut buruk pun bolehhh, janji rustic :)
google


No comments:

Post a Comment

sudi-sudikan... :)