dunia strawberry cokelat mama ;)


kalau ada yang perasan, masih lagi berkesinambungan gambarnya dengan entry di minggu lepas
sepatutnya dah keluar ni entah macamana tersangkut pulak yang ini dalam draft
tapi bukan cerita pasal warna pensel tu dah la
perasan tak buah strawberry celup cokelat atas buku hitam ada reben pink tuuuu ;D
kebetulan pulak boleh ada atas meja masuk dalam gambar ni
di situlah letaknya 'dunia strawberry cokelat mama' tu..ye, kecik jer pon dunianya...err,
ada koleksi variasi resepi strawberry celup cokelat dalam tu...zaman dok pakat celup strawberry dalam cokelat dulu-dulu tu,..eh, sekarang pon masih..strawberry kita kan masam celup cokelat sedap.

karenah anak dara jadi bahan... camni baru la "notaharianmama" ;)

realitinya, dia tak makan tak suka pon strawberry masam tu tapi sebab nampak cokelat separuh bontot buah tu,  sapa tak terliur, ye tak?
tiba-tiba buku tu yang ada tampal strawberry celup cokelat tu hilang,...tiba-tiba jumpa situ,
nun rak teratas, tinggi, sapa letak sapa letak situ?
kenapa nampak lain macam pulak rupa strawberry kat buku yang telah dijumpai tu...
dalam gambar di bawah?...

polkadotribbon
 dunia tinggal hitam, tinggal bekas gam merata tanpa strawberry cokelat
di mana, di mana strawberry celup cokelat mama???

kitchenset
dah siap hidang buh dalam pinggan oitsss, sebbaiklah adik aqil tidur, kalau tak?
okey...selamat sudah strawberry cokelat balik melekat ke dunianya...
hari ni mula menabur jasa..mencatat itu ini mentor mentee di halaman seterusnya.

You Might Also Like

1 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook