catatan ringkas aqilFirdaus di usia 10bulan

August 28,
10 bulan umur aqil hari ni,
cepat sangatkah masa berlalu?...biasa-biasa saja kot rasanya
alhamdulillah, terima kasih atas nikmatMU.
Setiap hari melihat anak membesar di depan mata, pencapaian bulan ni...tengok, dah pandai menconteng adik aqilFirdaus kita.
Wow sangat masa first time tengok aqil conteng which is hari semalam...setakat ni aqil  belum lagilah didedahkan dengan pensel warna ke krayon semua tu..ngeri si mamanya...semua pon tau nak sumbat masuk mulut, mama pantang tuuu.
tak sangka betul dengan hanya setakat kerling jeling menjengok si mama main lukis dan teka dengan kakngah dia...semalam, tiba-tiba aqil terus pandai pegang pen pink tu dan conteng kat boardnya..advance jugak yang ni, in shaa Allah.
 
Semoga si mama diberi kesihatan dan ketabahan membesarkan seorang lagi anak bijak, aminn.

You Might Also Like

1 comments

  1. amin yg Rabbal alamin...
    cerdik. permulaan bagi tu pun ok.
    selamat skit kan.
    cerdik skit lagi, baru bagi pensel :)

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook