July 9, 2015

#cabaran 20Hari | kuih raya paling best

tajuk ke-13 untuk #cabaran 20Hari PuasaRaya 2015

bila tengok gambar, boleh agak tak apa ke nama kuih yang menjadi pilihan ter 'best' di hati kS ;D
yup! "REMPEYEK",...kuih goreng-goreng juga yang jadi kesukaannya pun,
nak buatnya pon senang katanya...tapi seingat di ingatan tak pernah la pulak buatnya pon..haha
so, situ letak siap-siap #3tips kalau mahu berjaya dalam projek rempeyek hebat ni suatu hari nanti
boleh tengok kat gambar akak cun ber t.shirt merah tu, #pinjamgambarkatsuratkhabar
sila baca tulisan kaler merah tu
kepada yang jenis kaki cepat semut-semut tu... maybe kena curi-curi melunjur sesekali kot :)
buat sendiri paling terbaik,..boleh ikut selera nak letak kacang berapa biji lagi-lagi yang sensitif makan kacang keluar jerawat tu ;D
nak letak ikan bilis berapa ekor, ikan bilis mahal ke ikan bilis mata biru ke?
satgi boleh buh nama rempeyek bilis mata biru...awwww :D

ok, dah-dah la merapu sangat la pulak ayatnya pon,... esok-esok boleh dah, elok sangat dah kalau nak mula pi cari beli stok rempeyek tuuu :)

 

1 comment:

sudi-sudikan... :)