#cabaran 20Hari | Pengalaman main mercun masa raya

Akhirnya!
wujud jua entry #cabaran 20Hari tajuk terakhir..."pengalaman main mercun masa raya"


sebenar-benarnya kS adalah jenis tak berapa sangat dengan segala bentuk bahan bakar berapi ni..
jangankan mercun, bunga api pon tak pernah ada teringin nak membeli ..faktor jantina barangkali.

Zaman kanak-kanak dulu banyak pula stok mercun bapa sedara bawa balik selalunya..pastu yang main bapa sedara dan abangnya lah iaitu ayah kS :)
tukang tengok je la kS ni..tukang pasang pelita bolehlah..hehe
sampai ke la ni...lagi lah nun kat kampung keliling kelalak pakat dok main..
berdentum dentam.
...kadang kesian tengok anak-anak dok peratiii ja orang main, maknya trauma tak bertempat.
tunggu adik-adik kS je la kot ada yang teringat nak belikan & sanggup nak melayan anak-anak ni.
adik kS yang lelaki berdua tu banyaklah pengalaman mercunnya, dengan meriam buluh pon pernah ada di buatnya...bergegar kita yang dok kat dalam rumah sebok-sebok di malam raya.




You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook