June 3, 2015

sardin segar pilihan si isteri

assalamualaikum wbt.
serius semedang entri ke entri semenjak dua menjak ni...dengan gambar *kredit nya lagi
boleh naik bosan eh?

nak buka selera kebosanan tu meh kS tepek sekeping gambar sendiri petik di satu senja yang kehujanan
selera di kala hujan katanya, wajiblah bercili

kangkung,tumis,makanmalam

malam tadi isteri ajar suami makan sardin segar..hihi, suami kita tak tahu tau ada ikan segar nama sardin, suami tahu sardin King jer.
suami wajib kenal sardin segar lepas ni sebab sardin segar ni adalah sesatunya ikan kesukaan isteri sejak zaman berzaman lamanya...semestinya yang segarbugar takmo la yang dah lembikpecahperutmatamerah semua tu.hiks
act.suami kenal la...sardin segar isteri tu orang sini-sini namakannya 'selayang' ;)

dah ada sardin segar goreng bersambal, lawannya harus sayur daun hijau..si kangkung jadi pilihan.
selera kampung abis tuuu,
cukup dah dua tu,..elok jer nasi masak terus senduk panas-panas berasap, makan sampai terlupa
nak tengok sambungan 'drradenamzar'...eh! :D

4 comments:

  1. lauk yang simple selalu membuka selera.
    #clickclicknufnang

    ReplyDelete
  2. Sedap tu.. sardin segar rasanya manis. Terliur sudahhh..

    ReplyDelete
  3. sardin always the best macam mana masak sekalipun

    ReplyDelete
  4. feveret saya juga ikan selayang ni... sebab isi dia tebal kan... sedapp

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)