June 30, 2015

#cabaran 20Hari | menu wajib bulan puasa

#cabaran 20Hari masuk hari ke 4..dengan tajuk "menu wajib bulan puasa"
bila macam dah terlambat,..dah petang pon..idea tak mari pon lagi ni...
tengok kat bloglist...efgiers semua dah publish plak tu
mulalah nak jengok blog orang tu orang ni...cari idea lah kononnya
tapi.............

Bertabahlah hati...
tak aci tauuu..adikabangkakak efgiers, awat upload semua gambar makanan best sangat,
kenyang telan air liur dah ni haaa ;)



pastu...pastu idea yang dicari tetaplah tak dijumpai..kenapa pikiran sangat tak sporting ni???

untuk tak menghampakan tetamu yang sudi singgah ke blog kS pada hari ni...

menuwajibbulanpuasa

sebbaek ada sekeping gambar juadah ringkas untuk berbuka ni
tapi sebetulnya, kat rumah ni hanya kurma yang menjadi perkara wajib ada untuk berbuka
bubur lambuk kebetulan sahaja adanya..sesekali singgah ke masjid adalah ambik sebungkus dua.
ribena sejuk pula atas permintaan anak-anak yang berpuasa sekejap-sekejap..hehe
sebok melayan kerenah anak bertiga di saat-saat nak berbuka...tak ter'snap' walau sekeping pon lagi juadah ramadhan kali ni...entahlah, apa cerita sudahnya diari ramadhan tahun ni???


2 comments:

sudi-sudikan... :)