Produk Review | Kambing Perap Sos Ladahitam ZGNS


Kadang-kadang kita tak  tahu nak makan apa kan?
Rasa macam menu sama jer hari-hari..
Rasa macam dah cuba semua menu..
Jemu...

Apa kata kita cuba menu western pulak. Sendiri masak punyer...puashati!!

Jom cari kambing perap sos ladahitam Zulls Grill N Spices (ZGNS), pastu korang bakar /grill dan hidanglah ikut citarasa korang.








Hidangan yang  mudah disediakan. Hanya perlu bakar sahaja. Daging telah siap diperap dengan sos ladahitam istimewa. Dressing sos juga disertakan bersama-sama setiap pack.
Harga berpatutan.  Hidangan sampingan korang boleh sediakan sendiri ikut citarasa masing-masing.

Kat mana nak cari?...Jom aku share lokasi dan reseller yg ada :



Agro Bazaar Bandar Laguna Merbok, Sungai Petani. Lokasi belakang masjid.



BK Fishmart Bandar Kinrara Puchong. Berdepan dengan foodcourt.



Az Zain Rawang. Belakang Petronas Taman Bersatu.

Korang boleh juga menghubungi nombor2 berikut :



Bukit Mertajam/Sungai Petani 019 5250815
Melaka 017 6293482 (Nurul) / 017-6832142 (effa)
Klang  017-3210336



Untuk kawasan-kawasan lain, boleh terus hubungi 012 3180912 / 013 3400912


TAWARAN JUGA DIBUKA KEPADA SESIAPA YANG INGIN MENJADI WAKIL JUALAN DI TEMPAT ANDA. HUBUNGI KAMI MELALUI WASAP/TELEGRAM/SMS UNTUK MAKLUMAT LANJUT.

Boleh layari mukabuku kami :

Zulls Grill N Spies

You Might Also Like

2 comments

  1. Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI -http://pendidikan-merangin.blogspot.co.id

      Delete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook