letih bila hari-hari diaju soalan,...makan mana hari ni?

kS ada idea menarik nak kongsi dengan korang ni...:)
tiba-tiba jadi kS pulak?...tadak hal lah, mcam tak best jer nak taip k.Sue sini, tu jer ;D
tak pasti pulak budak sekolah tahun 2000an pernah tengok ke tak
tapi kalau zaman kS sekolah rendah dulu sekitar tahun 80an ke 90an mesti pernah tengok permainan yang kS tunjuk kat bawah tu, ingat lagi tak?

zamansekolah,




















jom turunkan kepada anak kita generasi hari ni pula ilmu origami yang satu ni
kepada yang bekerja, boleh saja guna idea ni bila sudah ketandusan idea sangat-sangat untuk memilihtempat makan setiap hari.
memang meletihkan bila hari-hari nak kena fikir tengahari nak pergi makan di mana.

kepada yang suka memasak sendiri juga boleh menggunakan idea zaman kanak-kanak kita
bila tiba-tiba macam tak tahu, tak ada idea nak masak apa.
bpleh praktikkan bila nak pilih menu untuk berbuka dan bersahur juga :)

idea,ikanopowercentre
idea

makan

Happy long week end.

You Might Also Like

5 comments

  1. hahaha unik2. dulu pernah main jugak benda ni ehhe

    ReplyDelete
  2. hehehe.. dulu suka sangat main benda ni.. boleh juga ye dipraktikkan untuk masak.. xtau nak masak apa. hehehe

    ReplyDelete
  3. dlu selalu main kot benda niii

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook