kisah "early february"


masuk bulan kedua...abanglong kita ni mula diberi kepercayaan untuk naik van a.k.a bas sekolah 
pada waktu tengahari
ya..di ulangi...waktu tengahari sahaja.
means...pepagi ke sekolah kafa behantar, balik dari sekolah kafa naik van 
kurang lebih 11.50 camtu van ke sekolah kebangsaan plak sampai...
van dan uncle yang sama dok naik balik dari tadika tahun lepas...senanghati abang long
first day naik van ke sekolah siap bagi duit belanja bila abang long mengadu tertinggal dompet
padahal elok jer dompet tu dok kat dalam poket beg sekolah dia
bekal pon bawa...ishhh
eh, sapa ajar sebut dompet ntah..dah mama pon panggil dompet dah ni..hihi
baik kan uncle tu...hari abanglong bawa beg taarik nanti uncle tu tolong angkat beg masuk van
tqsm lah tolong tengokkan abanglong ye uncle yang muda belia lagi tu
hmmm...tapi petang balik sekolah nak jugak2 dijemput si ayah...alololo..anje2 angat ni ;)

nasiblah punya apak yang mampu sukasuki keluar masuk kerja sesukahati tu kan ;o
mama tumpang senang kat situ..yeay!
adik yang berdua dapatlah rehat bersenanglenang kat rumah
biar yang berurusan ajelah yang bersesak2 kat atas jalanraya tu kan.


You Might Also Like

1 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook