his 3 month check up;

tok wan tepon tengahari tadi...batuk-batuk takmo nak sihat katanya
rindu aqil lah tu...asik tanya pasal aqil sajaaa
dah pi cucuk 3bulan ke belom..., sebelum2 ni pi cucuk dengan tokwan
risaulah tokwan kot di abaikan aqil, manalah tau..sebok dengan si sulung yang baru bersekolah tu. 


isnin lepas, kali pertama aqil pi monthly check up dengan mama...
kekok sketlah even dah anak nomer 3...2jam lebih oitsss menunggu sambil mengendong
aqil ek..ekk..gelisah terus bagi susu botol...tak perlu nak lari ke bilik menyusu 
ramai juga yang melepok kat bilik yang semakin cantik tu ;)


aqil ni dah biasa...tido sendiri,
takmo di kendong...lepas minum susu, sendawakan pastu mulalah nak suruh kita letakkan dia
kat klinik...cari kerusi hujung2 malap2 sket...sebbaek tak ramai sangat haritu
tepuk2 bontot..dah ngantuk sangat kot...aqil redha jer la tido kat peha mama.
sesambil menunggu tusempat jugaklah melepak kat bilik menyusu
suka aqil baring kat situ...tido seround dalam mendalah tu lepas kena inject kat peha ;D


You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook