gendang gendut tali kecapi.......

ermm...sambung2 ;)
versi asli ya?.....versi merapu sukahati stail orang sekarang pon dah banyak
sampai ke lain dah sambungannya tu,

untuk sambungan entry hari ni, tentulah....kenyang perut sukalah hati :)

cuti new year...tak ke mana2, temankan paksu pi beli tiket bas
pastu singgah beli bahan pizza...
dah kata tahun ni tahun berjimat...anak nak pizza hut...kita pizza hut sendiri jer lahhh ;D

jom ke dapur mama...bersama chef jemputan iaitu "pakSu" yang hebat bab uli menguli :)


anak dara sorang ni...awal2 dah bawa kerusi dok sebelah chef 
takmo terlepas step by step cemana nak buat pizza la tu ;)

alhamdulillah...atas rezekiNYA.

You Might Also Like

3 comments

  1. wahhhhhhhhhhh teruja lieya tgk.... lagi puas hati buat sendir kan...tu laa lieya de beli yis konon nak ajak projek ngan mia mija nak buat pizza nie...bagi can dieorg buat toping suek hati dieorg.... tgk awak buat terus rase tak sabar2 nak buat...gebus hah...makan sekeping sure kenyang dah tu heheeheh

    hepi new year n salam maulidur rasul ....

    ReplyDelete
  2. puas hti bakar sndiri kan
    alahai suknya mata dia.bulat :)
    comel

    ReplyDelete
  3. sgt menarik !!!
    inspirasi betol la gambo pizza ni...

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook