mama & kuarantin

gambar ada tapi terkial2 nak upload..bila update pakai phone...so,kita hold dulu...cerita lagi penting sementara berkesempatan mengarang ni;)


dah masuk minggu kedua mama mensorokkan diri...dah berapa hari tak jumpa anak anak anak
Aqil pon tok&tokwan dah buatkan majlis kecil2an untuknya..rambut dah dibotakkan pagi jumaat bebaru ni..aqil 31hari.
pastu semalam dah bawa ke klinik cucuk 1month.
pastu hari ni dengar cerita ada merah2 kat badan aqil...ruam panas harapnya
biasalah panas sangat kat kampung tapi lega jugaklah panas berselang seli dengan hujan..nyamuk la pulak banyaklah masuk rumah..
arghh...mana2 pon ada jer nyamuk tu:(
ada 1malam tu tertido tak selimut lengan..abis sederet berbintat..gu plak dengan deretan bintik2 chicken pox ni..merenyamnya amboiiih!

You Might Also Like

1 comments

  1. akak kena chicken pox ke? masa bpntang?
    dh.smbuh ke?

    pakai kelambu moden kak.saya pon guna kelambu moden jugak.nyamuk byk la.sian bby

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook