Day 44

alhamdulillah...sudah selamat balik ke umah shah alam
gerak balik sini...hari ke 40
dannnn...bermacam-macam ceritalah..ada pahit ada manis sepanjang 4hari ni
tapi mak dah pesan..day 44 ni beringatlah sikit...jaga emosi!
so...esok2lah kita cerita perkara semalam2 tu
untuk hari ni...marilah kita buat sesuatu yang menggembirakan hati...like?

tengok balik gambar2 yang sempat snap sepanjang 2minggu terkuarantin kat kampung :)
harap2 berseri entry nye :)

seminggu yang pertama...langsung tak keluar rumah
gambar pon apa yang kat dalam rumah tempat menumpang sorokkan diri dari anak-anak jer lah
sesekali tingkaplah tempat mengintai kot2 ternampak bayang anak-anak yang dirindui...melintas petang2 :)


ni pulak air mandian orang kena chicken pox...dok kampunglah katakan
manjanye lahaiii...siap disediakan air mandian bagai, tido beralas daun semambu lagi...;)

dalam dok gatal2 tu...sempat plak tolong tuan umah buatkan hantaran...nak pi meminang si dara impian untuk teruna kat dalam umah tempat ku menumpang tu...hehe, umah mak menakan :)
lepas2 ni in shaa Allah gambar hantaran style orang dedulu plak menyusul...lain dari yang lain tauuu.

last but not least...inilah teman2 baru yang setia menemani...si merah ni siap jadi teman tido lagi

cak...yang pantang nampak cicak...ramahtamah yang ni...rajin bersembang :)

ni mommynya...lepak atas meja semedang...dia dok perati jer time kita makan
ada sekali tu ternampak dia gigit ular kat depan umah...terkulai ular tu
terjerit2 ku bagitau mak menakan ada ular depan umah
wuwuwuwuuuu....geli geleman dah tengok mommy ni lepas tu
terus taknak kawan dahhh...dengan mommy ni...pikir balik...nasib baik mommy dah gigit ular tu
kalau tak mau ku meloncat nampak ular depan umah kan...tq mommy :)

You Might Also Like

1 comments

  1. harap dah baik ye kak?
    saya masa dlm pantang hari.jadi bisul
    Allah.3 hari 3 malam berendam air mata tahan sktnya.nk nak time mata nak keluar n pecah tu..

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook