Allah bagi mama cuti sakit

Ini berentetan mood siang tido malam berjaga si adik aqil...masuk 3-4malam
mama pon start la buka kisah kepala berdenyut nyut nyut...
pastu skali pakej berdenyut urat saraf macam nak demam pon ya jugak tapi tang panas badan tu rasa kat dalam saja..luar suam2 camtu.
gagah2...perkasa sampai la abis sesi persekolahan..si abang long kita tu
Sabtunya ada graduation concert bagai sampai ke malam..pepagi ahad lah kemas2 dan baliklah kami ke kampung:-D

 
Pagi ahad tu la masa nak mandi baru mula perasan sebijik dua bintik2 kandung air kat badan ni haaa...debar oihhh
On the way memang merenyam semacam dah tapi buat gagah perkasa lagi
petang sampai jitra terus singgah guardian beli calaminelotion.
kat belakang badan dah meriah sangat dah malam tu..mak tolong sapu  calamine tu
bangun pagi rasa muka mengerutu semacam terus pi klinik...sekali doc cakap you ni chicken pox laaaa


Dan dan la doc suruh mengkuarantinkan diri.
Selamat tinggallah anak2 dan suami...
mama terpaksa pergi membawa diri...ecehhh
padahal pi merehatkan diri
anak 3orang tinggal kat mak
aqil pon minumlah susu formula
suami pon tinggal kat mak juga..hehe

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook