7 years and counting, kuar shopping...yeay!

syukur dengan segala rintangan, cabaran yang telah dilalui
mengajar kami untuk sentiasa mencari "hikmah di sebalik kejadian"...pastu semua kembali ok :)

in shaa Allah tahun ke 7 kami ini akan penuh berwarna-warni
akan ada tuah yang menanti dan dimurahkan rezeki yang melimpah ruah, amin3x.

tema tahun ke 7 is "jimat-cermat"
cool  eyh?...sejuk sket dengar dek telinga ni compare tahun lepas punye...which is "cut cost"
err...lebih kurang jer kot perlaksanaannya tu pon ;)
cuma,...tahun ni mesti mau kerjasama, sama2 kita penuhkan balik tabung ayam mama ok :D

anniversary...seminggu yang lepas
dupdap dupdap menanti weekend...sebab nak dapat hadiah terpaling suka
"shopping time"yeay!
dah 50hari lebih oits ku mencutikan diri dari pi membeli belah ni...even groceries sekali pon
bertabah jer goreng temenung mata merah...suami beli on the way balik kerja..huhu.

ok...jom bawa 'mama okb' pi shopping...kata suami
fuhh...fuhhh, semoga masinlah mulut suami...jap, nak goreng terubuk masin untuk abang ;D
doakan mama selalu2 ya,..bukan setakat kaya harta dunia
kaya dengan bekalan untuk ke sana juga...aminnn.


paling keutamaan...nak cukupkan keperluan persekolahan Luqman dulu.
dalam kepala memang nak ke mydin usj...tetiba dah ada depan sunway piramid, acaner tu?
err...u-turn aje lah,
sampai jugak ke mydin usj...makan dulu kenyang2..pastu meredah lautan manusia sambil melayan karenah 2beradik tu.. huh! lepas2 ni nak bawa 3beradik plak...semoga dipermudahkan.

pilih pilih pilih...ada lagi yang kurang, jom...jom pi cari tempat lain plak...
orang semakin melaut,...mama dah hampir kelemasan dah ni :)

nak minum petang kat kfc...minum petang dengan dinner plate gittew
burger lagi..sedapnya lahai ber'kfc' sambil tengok hujan mencurah2 di sebalik cermin.
layankan ajelah sesambil ayah & mama gilir2 ke surau.


balik shah alam singgah tesco yang tenang beli kasut sekolah :)
dan hadiahkan dapur mama sesuatu..."inspire your culinary creativity" katanya ;)
pastu cari serba sket keperluan nak deco sudut belajar Luqman...masih ada yang kurang.
suami kata...krismas ni lah sambung cari.. :D yeay!

jenguk surau tesco...ayyo, air melimpah ruah
kena randuk air kotor tu, nak pergi ke tempat solat...takmo lah
suami kata kat surau lelaki siap ada lipas2 melampung...tapi belum melimpah ke ruang solat lah
suami & Luqman je lah yang maghrib kat surau tesco....
mama?
shopping punya pasal..sampai ber'qada solat maghrib?...mama2x..takmo buat lagi tau!



You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook