nasi pendek nasi panjaaangggg

salam aidiladha
malam raya?...pon boleh update blog :)...anak2 juga suami letihnya amboi
perut dah kenyang sorang2 masuk tido
mama juga yang takmo nak tido...assignment tak abis2 kata si ayah..tewww?

nasi ooo nasik, cerita makan lagik?
heee..takde gambar aidiladha tahun ni, raya kampung ayah katanya, tak sampai 20minit perjalanan.
makan hari jugaklah orang tu dok potpetpotpet tak puashati
dah knapelah mama ni takmo balik raya kampung mama... 
dah knapelah mama duduk jauh sangat dari kampung mama...
kita pindah ipoh nak?
nanti Luqman nak beli rumah kat Penanglah..hari2 boleh lalu jambatan...gittewwww?

ok lahhh...tak balik kampung mama pon boleh makan nasi sedap ape?
meh mama masak nasi sedap macam kat kampung :D


nasi tomato love & ayam merah kurang pedas menceriakan hati si anak berdua di hari sabtu
tokwan kat kampung call cucu...tanya makan apa malam raya?
mama masak apa..nak makan raya esok?
huhuhu....
ayah balik kerja beli beras panjanggg...
tapi...tapi...sebab tertidur panjanggg...


tak tercapai hasrat ayah nak bawak Luqman solat aidiladha kat masjid negeri..
tertangguh ngidam ayah nak makan nasi arab mama masak...gittewww?
selesai solat raya laju2 gerak ke rumah atok
makan minum itu ini,coffee bagai...kepala denyut bagai...muka "chomm" layan mama nak jugak2 singgah beli barang masak...hehehe


petang raya...menjadi jugak nasi panjanggg mama...
terima kasih ayah belikan set ini ;D ;D ;D


nasi arab di aidiladha...ok, boleh tido dengan lena...selamat malam semua :)

You Might Also Like

1 comments

  1. aida x pernah lagi masak beras panjaaang tu hi hi hi... emak mertua yg selalu masak.

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook