Selamat Berhari Raya

Pagi 1 syawal 1435H

Balik dari masjid, baru nak ajak bergambar
tengok2 atok kg dah ilang jubahnya...panas lattewww :)
salute dengan Luqman...sampai ke petang tak tanggal2 songkok rayanye tu..
masuk bilik air pon songkok lekat kat kepala, risau songkok terjun kolah kat bilk air tok jer la...jenuh nak pi caribeli dan dan tu plak :D


aisyah dan mini cupcake cokelat,..ngulang makan tak dan petang raya...licinnn :)
tetamu raya pertama je la sempat jumpa cupcake cokelat tu.
lepas bergambar,..salam2 anak2 kuar meround kampung ditemani ayah dan atok kg...pergi 3-4 rumah..dah balik perut dah sengkak...mama lagilah..mampu pi makan laksa kat umah tokwa jer..
pastu dah mengah tersandaq...tu yang tak berapa nak meronda kampung sangat time mengandung ni, satgi klau tak makan risau kot esok lusa teringin pulak..kacauuuu :D


cilok kat fb depa...my adik perempuan & family di hari raya pertama
beraya dengan mertua dulu tahun ni...petang raya baru sampai balik kampung
legaaa dah ada orang tolong hidang air...almaklumlah tetamu raya pertama penuh satu rumah,
mak hidang nasi minyak hujan panas lengkap dalca daging"harimau menangis", acar timunenasemuatu...tak lupa ayam goreng berempah...memang terceruk kat dapur menggoreng ayam jer la selagi tetamu dok sampai mai :)

Luqman manja2 dengan 'pakLang'...my adik lelaki yang bertunang sebelum posa hari tu
nak ajak pi beraya umah bakal 'maklang' lattewww....petang tu pi la depa dua beraya ke rumah
bakal 'makLang'...bawak balik duit raya berset2 ;D

Lagi sorang my adik lelaki,..yang bongsu takdak langsung gambar yang berbaju raya
orang kuat dapooq yang tu..balik jer dari masjid terus tukar uniform masuk dapur potong ayam.
takpa2..next entry..kita boh gambaq dia kipas sate di hari raya kedua :)

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook