simple simply hari rabu


macam dah lama pulak tak menggulai...yer la, bila tak sihat mana nak layan sangat even gulai tu favourite sekalipon...time hujan baru syok, kan
kuah biar cair sket sebab nak makan dengan nasi, goreng telur dadar curah kicap...
sekali tak berapa nak kena selera anak2...malam ni, abiskan tu je dah takmo tambah
yo laaa, asal menjamah nasi lega sket la hati si mama yang perut kampung ni.

dah la curious apsal anak2 tak layan udang goreng tepung ntah...walau dibagitau namanya cucur udang
kalau cucur udang/jemput2 tu buh udang kemain pulak mencicahnya
tak syok aaaa' takde geng celup tepung..heee


antibiotik botol ketiga, lambat nau nak surutnya
time belom sihat syok la,..minum 3ml pastu 2x sehari je pon...now berakar la nak mengabihkannya
syhhh...mama sendiri pon tak pernah nak abihkan antibiotik..tapi anak2..kemain pelekoh..hehe

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook