sayangi diri

ada yang cuba-cuba memasang api pencetus kemarahan.....


tapi.....
saya tak marah tak mahu marah pon..bukan takot kena jual
sebabnya...kalau marah tandanya saya menghukum diri atas kesalahan orang, 
nak kesiannya lah hai kat diri sendiri atau kesian kat orang yang letih penat otak pikir cara nak sakitkan hati kita??? 

You Might Also Like

2 comments

  1. org yg kejenya menyakitkan hati org ni selalunya tak happy...sian dia kan?

    ReplyDelete
  2. Betul tu cam ms red cakap, diorang x abih2 pikir hal org lain smpai diri sendiri x happy...

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook