nota ringkas hari rabu

we @home; tak sihat :(
again...selsema datang balik, kali ke dua lah bulan ni
"Luqman ni asik sakit je kan, mama"...huhu, luluh hati mama anak cakap camtu
*sakit penghapus dosa..ye, mama banyak dosa, dugaan untuk mama

balik dari kindy monday tu, badan dah suam2..mata merah kemain
harap mata merah tu bukan sakit mata yang berjangkit tu lah
memang tak dapat nak kuarantin salah sorang tu kalau kat rumah ni, berkepit manjang :)


jadi selasa dan rabu sudah mencutikan diri...esok???
asik tak pergi kindy jer ni..apa nak jawab exam bulan depan
huhu..mama yang nervous lebih...."rileks la maaa, exam budak 6tahun"..kata si ayah.

dok umah jer 2hari..aisyah dah protes..nak kuar, nak kuarrrr
dia pon dan dan dapat selsema balik
luka calarbalar memang tengah juara la tu, memanjat jer kejenya sekarang.


You Might Also Like

1 comments

  1. Alahaiii siannya..dah hilang ke merah mata tu

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook